سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت

اسلام مارکت یک فروشگاه ساز مذهبی رایگان می باشد ، در گذشته سیستم های همکاری در فروش بسیاری در فضای مجازی وجود داشت و مدیران سایت های دانلود - اخبار - مجله ای - تفریحی و ... میتوانستند بدون پرداخت هیچ هزینه ای در این سیستم ها عضو شوند و یک فروشگاه برای سایت خودشان ایجاد نمایند اما متاسفانه این امکان برای سایت های مذهبی وجود نداشت زیرا در بین حجم بسیار سیستم های همکاری در فروش هیچ سیستم مذهبی یافت نمیشد .

ما خرسندیم که این امکان را برای سایتهای فرهنگی مذهبی و حتی غیر مذهبی فراهم نموده ایم .

برای ایجاد یک فروشگاه مذهبی اختصاصی سایت خود فقط کافیست در بخش عضویت مشخصات خود را ثبت نمایید ، محصولات را در سایت خود قرار دهید ، تا کاربران سایت شما ، محصولی را ثبت نماید ، سپس گروه اسلام مارکت بسته های خریداری شده را آماده و ارسال مینماید و پورسانت محصول به حساب شما واریز میگردد

قوانین و مقرارت

1-تنها سایتهای که مخالف قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و یا شرع مقدس اسلام میباشند مجاز به ثبت نام نیستند.
2-پورسانت متوسط محصولات 20 تا 30 درصد میباشد

3- در هنگام ثبت نام و جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه نام و نام خانوادگی الزاما فارسی باید نوشته شود .در غیر اینصورت هرگونه اشتباهی هنگام تسویه حساب متوجه شما خواهد بود.

4-لطفا در بخش معرفي حساب ، بجز شماره حساب  حتما شماره كارت جهت سرعت در واريز پورسانت وارد نمائيد .



سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت در مدت بسیار اندکی به حول و قوه الهی توانست جای خود را در میان دیگر سیستم های همکاری در فروش باز کند . رشد چشمگیر اسلام مارکت بیشتر بجهت متمایز بودن با دیگر سیستم ها بوده است بگونه ای که در گذشته این امکان برای مدیران سایت های مذهبی وجود نداشت که بتوانند فروشگاه مذهبی با محصولات جذاب و آماده را افتتاح نمایند .

از نظر نظم و ارسال سریع مرسولات بجرأت ادعا میکنیم که سریع ترین سیستم برای تغییر وضعیت محصولات از حالت معلق به آماده به ارسال بوده ایم ، بطور معمول در کمتر از 1 شبانه روزه محصولات به پست تحویل داده میشود مگر اینکه ایام تعطیل باشد .

البته هنوز ضعف هایی در سیستم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم ، ضعف در زمینه بنر  و کاورهای تبلیغاتی که بسیاری از محصولات هنوز بنر ندارند و این بخاطر بدقولی طراح مورد قرار داد بوده است ، با این وجود سعی بر اینست که بزودی در زمینه طراحی بنر و کاور ها نیز رشد سریع تری داشته باشیم .

بسیاری از همکاران درخواست نموده اند که غیر از مجموعه های نرم افزاری که در قالب dvd های اورجینال به دست مشتری میرسد ، از محصولات دیگر مانند تابلوهای زینتی مذهبی - محصولات طب اسلامی و ... نیز در فروشگاه ثبت گردد . به اطلاع این بزرگواران میرسانیم که محصولاتی تهیه و خریداری شده اند و بزودی در فروشگاه ثبت خواهند گردید.

 

جهت عضویت در این سایت به لینک سایت با نام سایت همکاری در فروش اسلام مارکت مراجعه نمائید.


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت,سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت, سیستم همکاری در فروش اسلام مارکت,همکاری در فروش,اسلام مارکت,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 201005
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها